23 år....

Tänk att det är 23 år sedan, jag idag kl 15.41 födde min älskade yngsta dotter! Som jag skrivit tidigare...vart tar tiden vägen.
Från denna lilla tös, har hon nu vuxit upp till en otroligt vacker kvinna! När jag tittar på mina båda döttrar, slås jag av deras olikheter, både vad det gäller utseende, samt i viss mån deras sätt. Men det dom har gemensamt är, att dom är sociala, empatiska, ödmjuka, kan föra sig i alla sammanhang. Sen är ju båda två, världens vackraste! Ialla fall i mina ögon!
Jag är så STOLT över att vara mamma, till dessa fantastiska döttrar!

Vad händer annars idag, då? Min äldsta och jag skall på kalas till yngsta. Annars tror jag att dagen blir lugn för övrigt.
Hade tänkt att sitta ute lite, men tji fick jag. Eftersom det regnar och är grått.

Så har vi varit på kalas. Blev bjudan på en jättegod tårta och kaffe! Presenterna jag fixat blev uppskattade, det var en JetSet klocka och en mamma bok. Vad är då det? Jo en bok där jag skrivit om mej själv, från liten tills nu. Samt att jag satt in en del foto där. Jag hoppas och tror att den kan vara kul, att läsa i.

Skrev förut om mina döttrar och deras olikheter. Kanske skall fortsätta och utveckla det lite mera.
Vad det gäller sättet, så är båda två lugna, och trygga, fast yngsta är lite som mej själv...rastlös..vill att det skall hända saker, gärna jämt! Sen är det humöret..äldsta är lite lik mej där..långsinnt, elller som jag säger...jag har ett bra minne! Yngsta däremot blir arg, sedan går det över lika fort. Vilket ibland har varit frustrerande..Ha ha.

Kommentarer
Postat av: yooo

Aw så gölligt skrivet! Du borde utveckla det där om olikheterna ;)

Du e världens bästa mamma puss =)

2010-04-08 @ 16:26:46
URL: http://ijaktpaettmirakel.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tack, för den kommentaren! Blir så lycklig. Puss

2010-04-08 @ 19:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0