23...forts

Flera olikheter, mellan döttrarna är...äldsta har alltid älskat att läsa och att skriva. Från det att hon var liten har hon läst och läst. Började med Pixi böcker. Sen är hon en fantastisk skrivare..så jätteduktig! Är så stolt över boken hon fick publicerad! Yngsta är nog lite mera som mej, även om jag läser en del nu. Vilket jag inte alltid har gjort, har inte kunnat sätta el lägga mej och läsa coh tyckt det varit skönt. Jag tror att det är så det är för yngsta, att det finns så mycket annat, man vill göra. Än att läsa.
Humor har dom båda, vi skrattar så mycket tillsammans och det är så skönt. Tänk så befriande ett skratt kan vara!
Nu tror jag att skrivandet får vara bra för idag!


Kommentarer
Postat av: yooo

hihi, ja skulle vilja bo i ett bibliotek :D

2010-04-08 @ 20:38:42
URL: http://ijaktpaettmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0