Älskar solen...forts....

Tänk, när jag vaknar på morgonen och solen lyser in..det är då man känner, att det snart är vår!
Allt blir så mycket lättare när det är fint väder. Bara det här att sitta i solen och njuta, och känna värmen. Älskar det! Skulle nog bo utomlands den kalla årstiden. Är något jag funderat mer och mer på, ju äldre jag blir. Tror att det skulle göra gott för mina leder...el ialla fall för välbefinnandet!

Just nu sitter jag och håller tummarna! för min yngsta älskade dotter!!! Att hennes svenska prov skall gå bra. Hon är såå värd det. Att kunna få uppfylla sin dröm ,och bli antagen till den utbildningen hon högst av allt vill!

Idag skall jag bl a åka och hälsa på en god vän! Skall bara njuta av ,att sitta ute i trädgården där...titta på alla blommor osv...Det är livskvalitet..:)


Funderingarna...från gårdagen är nu över. Förstår inte varför dessa hjärnspöken dyker upp ibland? Men är kanske naturligt. Hade inte behövt varken fundera el oroa mej över något. Ändå gjorde jag det..konstigt. Vet inte varför?
Hur som helst..allt är som vanligt, och det känns bra, ännu så länge!

Hurra svenska provet samt bedömningen gick bra, för min yngsta! Så nu är hon ett litet....steg närmare, sin dröm..:)

Har haft en fantastisk eftermiddag, hos en god vän, på Laneberg!
Solen gassade och vi satt ute och fikade, sedan tog vi en promenad ner till havet... Det luktade saltvatten blandat med tång..tittade ut över havet, och insåg helt plötsligt ,hur vackert allt är!

Livet är fantastiskt!







Kommentarer
Postat av: Yooo

Ja det är det!

2010-04-15 @ 11:41:20
URL: http://yohannaspolitiska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0