Annandag påsk

Ja, då var denna påsken över. Tänk så fort tiden går! Vad har hänt i påsk, då? Har träffat goda vänner, haft föräldrar, och döttrar på mat, både påskafton och påskdagen. Tycker det är så mysigt! Ju flera vi är, dessto mera
trivs jag. Underligt hur man är. Men jag vill ha mycket folk runt mej, nästan...jämt. Tycker att påsken liksom julen och andra högtider, skall ingen sitta själv! Så därför brukar vi i regel, vara flera, än bara familjen.
Har även hunnit med två besök på Snäckan, ena var på långfredagen och då satt vi ute i solen..underbart! Det andra var idag..men då blev det inomhus. Älskar detta ställe! Är nog mitt favoritfik!
Sen har vi vädret, kände en antydan till vår..har även hunnit med att sitta lite i solen på balkongen...har varit så skönt!

Har funderat en del på. Hur mycket och vad skall jag skriva här i min  blogg. Men har kommit fram till att jag skriver det jag känner för just då.


Kommentarer
Postat av: Yoo

Varit en mysig påsk =)

2010-04-05 @ 18:55:13
URL: http://ijaktpaettmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0