Bloggvärlden

Ja, då hamnade även jag här till slut. Har funderar ett bra tag på att börja blogga, men det har inte blivit mera än en fundering. Tills idag!! Tack Yo för både hjälpen och inlägget!
Vad kommer jag att skriva här då, och hur ofta. Tanken är väl att jag skall skriva varje dag, och om vad som händer, och sker i mitt liv.
Namnet till min blogg, tog lång tid att komma på, ganska konstigt egentligen eftersom det just är änglar som ligger mej varmt om hjärtat.
Ja, detta var lite till att börja med, vänta bara tills jag kommer igång ordentligt!

Kommentarer
Postat av: Yoo

Hihi skall bli spännande o se dig blogga =)

2010-04-04 @ 19:13:20
URL: http://ijaktpaettmirakel.blogg.se/
Postat av: Maria

Instämmer:)

2010-04-05 @ 15:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0