Eftermiddag..

Hämtat min tfn, tja vad hände när jag startade den...samma sak igen...men efter en liten stund verkade det som den hämtade sig..haha..så nu fungerar den, som den förhoppningsvis skall.
Varit ute och sprungit en sväng. Vilket härligt väder! Soldis och +15..äntligen!
Skall fixa lite här hemma nu, men lär väl skriva lite senare....

Redan tillbaka..hihi...så kom då det där smset....som jag har väntat på. Tänk att några få ord, kan göra så mycket.
Tydligen inte bara fast här, utan även samma vad det gäller sms...säger då det!
Undra hur och vad jag gjorde, innan mobiltelefonernas tid? Ringde jag då, tro..el hur gjorde jag? Nu är det lätt, kan vara var som helst, och alla kan få tag på mej. Otroligt egentligen. Numera behöver jag inte heller ha min mobiltelefon på ljudlös, på nätterna, och det känns så bra!
Nu fick jag svar..genom ett telefonsamtal..varför jag fått vänta på smset..nya telefonen är på lagning (precis som min var), och den gammla, lever sitt eget liv. Tycker alltid det är bra att få en förklaring, oavsett vad det än gäller! Nog om detta...men lär nog komma tillbaka till detta ämne igen. Ha ha.

Sitter just nu och tittar ut...tänk att klockan är 18.45, solen skiner fortfarande och det är +12. Precis så här vill jag ha det länge nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0