Eftermiddags mys...

Trots att det regnar och är grått och trist. Har eftermiddagen varit så mysig! Vad har jag då gjort? Jo jag har haft besök, och måste säga att jag verkligen gillar detta! Hade tänkt att ta en löptur, nu men eftersom det regnar blir det inget av det.
Vill ju ha vår nu! Sol och värme är precis det jag skulle behöva, nu.
Ringde ortoped mott förut, för att höra hur lång tid jag kan räkna med att få vänta, innan det blir operation av tummen. Mellan 3-6 mån, men räkna med 6 mån, sa hon. Phu..vill inte vänta såå länge. Ville haft gjort denna operation, helst igår! Men, men så år vården i Sverige idag!

Kommentarer
Postat av: yooo

Tyvärr är det ju så.. Får hoppas på äventyr på annan ort så du kan få gå på vårdgarantin :)

Duktig du e på o blogga =)

puss

2010-04-06 @ 20:27:36
URL: http://ijaktpaettmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0