Fredag..igen..igen....

Säger som jag ofta brukar, vart tog denna veckan vägen? Vad händer idag då? Tja vaknade 06.00 av sms...:), somnade om vaknade 07.00, av sms...:) fantastiskt att vara så populär..direkt på morgonen..hihi.
Har redan dammsugit, och faktiskt lyckats putsa mitt köksfönster. Men blir lika arg varge gång, dels att jag är höjdrädd, och måste vända fönstret, sen att händerna inte riktigt lyder...blir tokig!
Om en stund kommer min äldsta på en fika, sen skall jag en sväng på stan och hon på jobbintervju..Håller tummarna, min älskade tös!
Sen skall hon och jag ta en tur till Överby. Mys, att bara gå och titta lite. Klart vi måste fika också..hihi. 
Senare i eftermiddag, får jag antagligen besök, alltid lika mysigt!

Blev som vanligt eller vad jag nu skall säga, inget besök. Är snart klar med detta! Känns riktigt bra, tror jag.
Ikv kommer en god vän hit, på lite ost och vin, skall bli så mysigt!
Annars en lugn fredagskväll.
Vill helst vara inne, blåser som tusan, sol och snöar ibland..helt otroligt vilket konstigt väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0