Fredagsmorgon....em...

Ännu en fin dag! Vaknade som vanligt tidigt. Skulle vara skönt att ngn gång sova lite längre! Men men, man får ju ut mera av dagen..hihi.

Om ett par timmar kommer mina föräldrar, då skall vi hämta min äldsta dotter. Sen åker vi till Göteborg.
När vi kommer ner, blir det en fika någonstans på avenyn. Sen skall jag köra min pappa, till Sahlgrenska. Han skall till JK för att få en strålbehandling.

Sen efter det blir det nog att vi åker hem. Kanske stannar till på IKEA. Skulle behöva en liten hylla. Tänkte göra en "livshylla". Ställa kort och saker som har betytt och betyder, något för mej!


Har kommit hem nu. Fikade på avenyn, så mysigt! Sen åkte vi till Sahlgrenska. Under tiden pappa var där, satt min äldsta och jag i solen och tittade på alla byggjobbare runt oss. Funderade även på hur många, som jobbar på Sahlgrenska.
På hemvägen stannade vi till på kexfabriken i Kungälv.
Väl hemma fick jag blixt besök...alltid trevligt..:)

Nu kommer strax min yngsta dotter, så vi skall ta en fika, ev på balkongen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0