Funderingar....

Tänk hur saker och ting förändras över en dag. Märkligt...Igår var jag jätteglad och lycklig över hur någon tidigt på morgonen satt och läste GP, i min soffa.

Idag är jag inte lika lycklig...känns på något sätt som om detta...vad det nu är...el har varit...sakta men säkert rinner ut i sanden!
Kan likna det vid ett timglas...sakta...sakta, rinner sanden ner. Det mest frustrerande är väl...att jag inte får några svar..på hur jag känner...

Det sägs ju att allt har en mening..och blir det inte som man tänkt sig...så var det inte meningen att det skulle vara så. Lite svårt att tänka så ibland, men eftersom jag är positiv av naturen...så har väl detta en mening!
Vet i och för sig inte vad jag skall/skulle lära mej utav detta....

Får väl hoppas, att jag kanske får ett svar i morgon..på mina funderingar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0