Godmorgon!...forts....

Vaknade ganska tidigt, även idag. Gick upp och fixade frukost, tog med mej den och tidningen och gick tillbaka till sängen. Är det bästa jag vet, och äta frukost i sängen...)
Smulor tjatar en del om, men det är väl bara att borsta bort eller skaka av..hihi
Hade tänkt att sola lite idag också, men icke...idag är det lite mulet. Får väl hoppas på klar sol i morgon istället!
Vad skall jag hitta på idag då? Jo, jag måste åka till Torp, och lämna in min telefon igen!! Samma fel som när jag lämnade in den sist. Blir så trött. Köper en ny mobil. och det jag gör, är att lämna in den för reparation. Suck!

Lämnat in min mobil tfn...gick en liten stund, så får jag samtal från Telia butiken. Dom har varit i kontakt med Nokia, vilka erbjuder mej en ny telefon el en ny likvärdig...så nu blir jag med ny..likvärdig istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0