Godmorgon!

Har varit uppe en bra stund. Började tvätta 07, är ju så när man bor som jag gör, att man får ta den tid som finns. Sen å andra sidan tycker jag det är skönt att tvätta på morgonen, så är det gjort!
Vad händer idag, då? Jo efter avslutad tvätt, skall jag luncha med en god vän, sen ett efterlängtat besök, i eftermiddag!
Trodde att det i morse när jag gick upp, skulle bli ett kanonväder, men nu ser det ut att bli mulet igen. Ville ju sitta ute och fika idag!
Har funderat lite av och till,..undra vad det är som gör, att vissa har svårt att smsa och andra har svårt att prata i telefonen? Framför allt detta med sms. Om jag smsar någon så förväntar jag mej ett svar, kanske inte direkt men i alla fall någon gång under dygnet! Märker att jag är lite frustrerad av detta, att det kan gå ett dygn el två utan svar.
Vilket världsproblem..hi hi. Får göra ngt åt detta. Vad, jo JAG struntar i fortsättningen i att smsa! Så lätt var det avhjälpt..:)
Nej, nu skall jag smsa lilla mamma, där vet jag iaf att jag får svar, och det ganska snabbt!

Kommentarer
Postat av: Yooo

Hihi bra lösning du kom på tycker jag ;D

2010-04-06 @ 15:12:11
URL: http://ijaktpaettmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0