Hej hopp!

Kvällen igår, var så mysig! Åt ost och kex, drack lite vin till det..mmm. Sen satt vi halva natten och pratade och pratade...otroligt att det finns så mycket att prata om!!

Sovit gott inatt..undra vad det beror på? Är ju inte så vanligt numera. El klart jag vet, vad det beror på..:)

Sov länge, för att vara mej. Gick upp vid 09....fixade frukost, njöt av den länge....
Sen vid midd tid, åkte mitt besök och då träffade jag min äldsta. Vi åkte  till Gustavsberg, gick en promenad utmed vattnet och sedan fikade vi på Snäckan.
Satt i solen, underbart..men blåste givetvis..som vanligt!

Har sprungit en sväng nu på sen em, men det var trögt idag. Är så vissa dagar, tyvärr.
Vad händer ikväll, då. Tror...att det blir en lugn kväll..men man vet aldrig, vad som kan hända..:)

Kan ju bli som Gevalias reklam..."När du får oväntat besök "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0