Himmlen gråter....

Ja det gör den...sedan jag kom hem från NÄL.

I morse ringde en sköterska från NÄL, hon sa att en doktor ville prata med min mor och mej om min far. Förstod redan då...att det var som jag befarat. Men var tyvärr...ännu värre!

Började dagen med att tvätta, sedan med min mor till ögon, hon opererade ena ögat för 14 dagar sedan, Allt var jättebra! Sen iväg och fick bytt däck på deras bil. Efter det en fika på Lejas och då kom även min yngsta dit.
Sen åkte mor och jag till NÄL. Där pratade vi först med en sköterska, sen ringde hon efter läkaren, så hon kom och pratade med mina föräldrar och mej.
Min älskade pappa har cancer, samt en del förändringar på vissa organ i kroppen. Han får dropp och smärtlindring. I morgon, ny röntgen och provtagningar, sen blir det förhoppningsvis operation, nu i veckan.
Ja vad skall jag säga...tänk att drömmar och känslor jag har..iregel ALLTID stämmer!
Jag är ju en positiv människa så jag säger bara, att vi får göra det bästa av detta och i allt elände ändå se det positiva!
Tänk...hur livet förändras från den ena dagen till den andra!
Det är nu..och vid sådana här tillfällen, man ser vilka som är ens vänner eller inte. Som tur är har jag bara goda och omtänksamma sådan!

Har även två FANTASTISKA döttrar! Älskar er av hela mitt hjärta!


Kommentarer
Postat av: yoo

Älskar dig mä!!!

2010-04-26 @ 21:53:22
Postat av: Josefine

Vi älskar dig med mami. :) Vi kommer att klara oss igenom detta tillsammans också!

2010-04-27 @ 01:44:28
URL: http://silvervingar.blogg.se/
Postat av: Suss

Stor varm kram till er!!!

2010-04-27 @ 07:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0