Himmlen runt hörnet.....forts....

Vaknade 06.30..helt otroligt! Idag är det en grå dag igen. I em kommer min mamma, och då skall vi och min äldsta åka till NÄL. Förhoppningsvis, på ett sätt, har läkaren då pratat med min pappa, och sedan när vi kommer, att han el hon informerar oss!
Skall bli skönt att slippa och själv bära på detta!

Men först, nu på morgonen, skall jag ha ett efterlängtat besök! Var ett tag sedan och det skall bli såå mysigt..:)

Måste sen ännu en gång säga...vilka underbara vänner jag har...alla dessa som hör av sig på ett eller annat sätt, om ni bara visste hur det värmer! Det är just i sådana här stunder, man ännu en gång ser vilka som är ens vänner.
Tänk...att man har såå många som bryr sig. Fantastiskt!

Besöket var så mysigt...mmm...blir så glad av att träffas! Tänk när denne någon, öppnar min ytterdörr, och jag ser en man, med ett stort leende. Så ljuvligt!

Senare på em kom min äldsta och min mamma. Vi åkte till Näl. Äntligen...säger jag, hade min pappa blivit informerad. Pratade med en sköterska så hon informerade min mamma, min äldsta och mej. Efter det verkade det som om allt släppte för pappa. Så nu vet han.
Sa till sköterskan hur dåligt jag blivit bemött, i kontakerna jag haft med dom. Kändes bra att få säga det!
Pappa fick flytta till en annan avd idag, där dom bara har tarmcancer patienter. Denna avd, hade en helt annan atmosfär, samt att personalen verkade vara hur bra som helst!
Pappa tyckte också att det var bättre! 
Han blev lite av sitt gamla jag. Skämtade med en sköterska, samt att han skojade med min äldsta, så hon fick ett skrattanfall inne på hans rum! 
Hur går det då för min mamma...klart att alla tankar snurrar runt..hur allt skall bli osv. Men vi har ju varandra, så det gäller att vi stöttar och finns där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0