Måndagsmorgon..forts...

Vaknade tidigt, solen skiner och det blåser, inte! Tror knappt att det är sant. Tvättar, eftersom det är måndag.  Som vanligt är det ngt som inte fungerar i tvättstugan. Torktummlaren är fortf inte lagad. Laddar två maskiner går upp igen, och när jag kommer ner ca 40 min senare, vad har hänt då? Jo ena maskinen är klar, men den andra, har inte tvättat alls. Varför...jo maskinen är trasig! Blir så trött, att saker och ting inte fungerar! Nu skall jag strax gå ner igen, och sen skall jag ut på en löptur. Tar det nu på morgonen, så är det gjort..:) Bra att rensa huvudet lite...hihi.
Sen är det byte av däck, och efter det skall jag träffa min yngsta älskade dotter! Blir en fika utomhus i solen. Ljuvligt!

Känner mej riktigt duktig idag! Tvättat, sprungit, tvättat bilen, bytt däck (el inte jag, utan firman) samt fikat med min yngsta!

Så tror, inte att jag behöver göra så mycket mera idag! Pratat i tfn också, med ngn som är sjuk...inte kul! Hoppas att du snart blir frisk!

Får se om jag kan träffa ngn..nästa vecka! Hade varit lite mysigt, måste jag säga!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0