Mysdag....

Började dagen med frukostmys..tänk att det kan vara så trevligt med frukost! Efter det åkte äldsta och jag till IKEA, köpte äntligen bl a en strykbräda!
När vi skulle åka hem, så åkte vi småvägar ist för motorvägen. Vädret var fantastiskt +15 och sol. Bl a stannade vi till på Lyckorna. Var nere vid vattnet, och njöt av vädret. Tog lite bilder, men mobiltfn och min dator är inte överrens, så därför blir det inget upplagt...iaf inte idag.
Hem från Ljungskile fortsatte vi på en väg som min äldsta alltid har älskat att åka!
Väl hemma sen var det dags för fika, i solgasset på balkongen.
Har även hunnit med en längre löprunda...så skönt! Precis hemkommen, vad händer då? Jo det börjar regna..solen sken och regnet vräkte ner. Otroligt att jag hann hem!
Nu när det har slutat, luktar det nästan som en sommardag..friskt.
Nu skall jag sjunka ner i soffan en stund, och bara vara....:)




Klocktornet, Lyckorna











Tack vare min yngsta älskade dotter, lyckades jag få in dessa foto!
Tack för hjälpen...!

Kommentarer
Postat av: yoooo

Låter som du haft en bra dag =) jag mä =)

puss

2010-04-09 @ 22:51:18
URL: http://ijaktpaettmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0