Sol..sol..älskade sol!...skriver lite till...:)

Vaknade som vanligt tidigt...strax efter 04.00. Varför, jo värkte som tusan i min vä tumme..blir snart tokig, om jag inte får operera den! Somnade om, så småningom och vaknade vid 07.00 av sms. Alltid lika gulligt..sen är inte undrens tid förbi...utan telefonen ringde vid 07.15. Har väl knappas hänt under denna långa tid..att vi pratat i telefonen. Jag har inga problem med det, men det finns ju andra som har svårt för det.

Fick lite trevliga både sms och mms sent igår kväll. Tänk att denna mobiltelefon, skall ha sådan betydelse. Sa det i morse, tänk om vi inte hade haft mobiltelefonen, hur hade vi då haft kontakt? El ännu en gång hur hade man kontakt förut? Om man var försenad el fått förhinder...vad hände då? Fungerade säkert även jättebra då! Nu är man så bunden till denna tfn. Men försöker att lämna den hemma, med jämna mellanrum. Vill inte alltid bli nådd!
Nu skall jag strax byta om, och ge mej ut på en löptur, i detta underbara väder!

Löpturen var underbar! Sen har jag suttit i solen på balkongen av och till, under dagen! För en stund sedan var min äldsta här så vi tog en snabbfika.

Efter löpningen idag, var det meningen att jag skulle haft fikabesök. Men blev ingenting av det, och har inte fått ngn bra förklaring till, varför det inte blev av!? Förstår att alla kan få förhinder, men hör av dej isf och säg det. Så kan man ju hitta på ngt annat ist för att sitta och vänta. Sådant gör mej förbannad!
Tror väl iof sig att jag vet vad anledningen är, men vill som sagt gärna höra det från den det gäller!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0