Söndag....

Vaknade tidigt av att hemtfn ringde. Det var min mamma. Förstod genast att ngt hänt, och så var det. Min pappa var på väg med ambulans till NÄL, han hade så ont i magen. Han blev inlagd och nu på eftermiddagen gjordes en skiktröntgen på magen. Vet ingenting om resultatet ännu.
Min mamma kom hit, så hon, min äldsta och jag har besökt honom. Måste tyvärr säga..att han är en skugga av sitt forna jag. Min glada, sociala pappa. Känner inte igen honom överhuvudtaget! Lite jobbigt faktiskt!

Sen när vi kom hem, gick min mamma och jag strandpromenaden...så skönt..riktigt varmt faktiskt..+13.

Orkade inte laga middag, efter det, utan vi köpte pizza och tog ett glas vin. Mamma sover över här tills i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0