Söndagsmorgon....och em...

Vi hade spånat lite..om tidigt morgonbesök. Efter en jobbnatt, komma hit och bara krypa ner bredvid mej. Tyckte det lät såå mysigt! Men vad hände, jo det som är så aktuellt nu..Askmolnet! Så istället för att kunna utnyttja flyget, blev det biltransport istället! Så jag fick gå upp och göra frukost till mej själv, istället för till två..:(
Får väl hoppas på att vi ses senare istället!

Om en liten stund skall jag få fika besök av en god vän. Skall bli så trevligt!
Hade en mycket trevlig fikastund! Alltid kul att träffa goda vänner! Det kan man aldrig få för många av!
Nu på eftermiddagen var båda mina döttrar och jag på Snäckan. Vi satt ute, med filtar om oss. Solen sken iof sig men det blåste, som vanligt!

Fick tfn samtal nu på eftermiddagen, och det visade sig, att transporten som gjordes inatt, inte var över förrän nu på eftermiddagen. Ibland är det svårt att planera, även om man skall vara ledig. För övertid är ngt man inte alltid, räknar med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0