Söndagsmorgon...forts..fast eftermiddag...

Godmorgon! Inte ett moln....solen skiner, men det blåser. Har inte varit ute ännu, men tänkte sätta mej, lite på balkongen sen. Tror kanske även, att det blir en tur på våran berömda strandpromenad. Faktiskt Sveriges vackraste...inte illa, för lilla Uddevalla!

Gått strandpromenaden. Sen satte vi oss på en bänk..åt grekisk sallad som jag blev bjuden på...såå gott! Jag hade med kaffe och drömtårta, så det blev efterrätten...:)
Efter det var det dags för lilla bilen att bli tvättad, så nu är den så ren och fin igen!
Har även hunnit med en löptur, så skönt att slippa dra på sig så mycket kläder! Känner att jag fått gjort riktigt mycket idag!

I morgon är det dags för frukostmys...dessa frukostar älskar jag..:)

Kommentarer
Postat av: yoo

MYS! hihi.

puss =)

2010-04-11 @ 20:35:36
URL: http://ijaktpaettmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0