Tänk...forts.....

Ännu en dag med sol..fantastiskt! Sitter just nu, och väntar på att min äldsta skall komma hit, efter sin tenta. Hoppas det går bra! Vi skall sitta på min balkong och ta en kopp kaffe...mys! Sen skall jag luncha med en god vän.

Senare idag skall jag åka och hämta en ny mobiltelefon. Hade ju en ny, men Nokia ansåg inte att den skulle repareras igen, utan tyckte att jag skulle ha en ny. Tackar för det!

Nu kom min äldsta...hon vet inte hur tentan gick...:)..nu blir det kaffe på balkongen!!!


Har varit för att välja mobiltelefon...inte det lättaste kan jag säga... efter lång tid i Telia butiken, bestämde jag mej äntligen! Vad blev det...jo en likadan.  Var det smart...? Kanske inte, men skulle denna också krångla...så är jag tillbaka i butiken igen...hahah.
Annars har dagen varit ganska lugn. Vädret har varit sådär...blåser...som jag vet inte vad.

Tror jag skall byta om till löparkläder nu, skönt att ta en tur..trots blåsten!

Sprungit en sväng...var tvungen att stanna till i skogen, och plocka några vitsippor. Har nu en liten bukett på köksbordet!
Nu är det verkligen VÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0