Tiden...

Tanken slår mej väldigt ofta, tänk...så fort tiden går! Förstår inte, i morgon fyller min yngsta, älskade dotter 23 år. Vart har den tiden tagit vägen..? Jo, jag vet..jag har gjort massor av saker under dessa år. Men ändå..
Har nog svårt att fatta att båda mina älskade döttrar, är vuxna nu! Ja, ja men det är ju så livet är!
Tur är väl det.
Vad händer idag, då? Vädret är ingen ide´att skriva om, är som det är. Skall strax göra mej i ordning, sen skall äldsta och jag åka till Torp. Skall bl a köpa en present, till min yngsta, och hämta min nya mobiltelefon..som redan varit inne på reparation.

Är lika frustrerad idag, som igår..med det här med sms..tänk att den lilla telefonen kan vara såå tyst...:(


Kommentarer
Postat av: yooo

Hihi jag kan skicka dej ett sms =)

2010-04-07 @ 09:45:52
URL: http://ijaktpaettmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0