Tisdag morgon...och tisd kväll...

Vaknade 04.30, kunde inte somna om. För många tankar som snurrar i huvudet, just nu. Hämtade GP läste den och lyckades sedan somna om.
Pratat med min mamma, hon vaknade också då..med som hon sa en stor klump i bröstet. Älskade mamma, att det skulle bli såhär! Men som sagt gäller att ta nya tag!
Igår kväll, satt jag mer eller mindre i telefonen el smsade hela kvällen. Säger bara det...vilka vänner man har!
Idag blir det bl a provtagning och ny röntgen för min pappa, får vi se vad det säger....

Solen skiner och det ser ut att bli en fantastisk dag..det är redan +11.
Vad händer annars idag, då...Jo skall iväg och klippa mej om en stund, och sedan i em hoppas jag på att jag får besök..:)

Besök..vad är det...hmm. Har bestämt mej, ger detta ett litet tag till för att få det att fungera, om inte...så är det slut!

Nu på sen em var min yngsta och jag och hälsade på pappa. Tror att min yngsta, inte trodde att det riktigt skulle vara som det är, med hennes älskade morfar! Men när hon träffade och fick se honom, så forstod hon.
Dessa två, har alltid stått varandra så nära...så det klart att det blir jobbigt för båda två!
Idag var han lite tungandad..han sa att han kände av det lite...pratade med en sköterska och läkarna hade noterat detta tidigare idag.
Nya prover är tagna, samt att han är röntgad även idag.
När vi gick ifrån pappa, sa min yngsta...." jag vill att morfar skall vara, som han alltid har varit...glad, skämtsam och positiv."
Livet blir eller är inte alltid som man tänkt sig!

Är så tacksam, ännu en gång över alla goda vänner som hört av sig! Det värmer oerhört!

Precis fått ett telefonsamtal...blir akut operation om en stund, min älskade pappa hade blivit sämre...samt att även andningen blivit sämre.
Älskade pappa! Jag tänker på dej och håller tummarna, för att detta skall gå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0