Tisdagsmorgon...och forts

Vaknade 05.35 idag. Phu, förstår inte varför jag inte kan sova lite längre. Beror ju inte på att jag lägger mej, tidigt heller. Försökte somna om, men ..nej. Gick upp, hämtade GP och gjorde frukost, som jag åt i sängen..mmm, och här sitter jag nu, och skriver!
Var sol när jag gick upp, men nu är det lite mulet, ser nästan ut som om det skulle bli regn.
Idag, skall min äldsta och jag åka till Torp och handla. Sen, senare i em skall jag fika med en god vän. Är det sol, blir det på stan, men om det är mulet blir det här hos mej.

Ikväll skall jag ha mina två döttrar här på middag. Skall bli så mysigt! Blir inte som på " halv 8 hos mej " där dom bl a äter 3-rätters. Hos mej blir det tvårätters. Får skriva senare...vad jag har tänkt att bjuda på!.

Tror inte det är sant...men nu SNÖAR det..stora stora flingor. Vart tog våren vägen..hmm?
Känns som om det aldrig blir vår, kan det bero på att vintern har varit sååå lång, och att jag så förtvivlat gärna vill ha sol och värme!

Varit och handlat mat, så nu skall jag snart laga middag. Som döttrarna och jag skall avnjuta..:)

Har haft en såå trevlig kväll! Ätit, skrattat och spelat yatzy. Vi har så mysigt tillsammans, mina döttrar och jag!

Älskar er, av hela mitt hjärta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0