Vad skriver man idag.....kväll...

Känner mej helt tom. Vet inte riktigt vad jag skall skriva. Vaknade tidigt, men lyckades så småningom somna om.
Mycket som snurrar i huvudet nu, vet inte riktigt var jag skall börja. Men det ger sig, antagligen. Värsta är att döttrarna och jag...sitter med facit. Vilket inga av mina andra nära gör...inte ens den det har drabbat!
Gör det bästa av allt. Är positiv...men det gäller samtidigt att vara realist, och hur som helst...det gäller att kämpa på, och aldrig ge upp!!!

Får besök av en god vän om en stund. Vi skall ta en fika på stan, skall bli så mysigt! Känner att jag behöver få fokusera på ngt annat, om än, så bara för en liten stund!

Haft en så mysig fika! Vi satt lääänge..tänk att vi alltid har så mycket att prata om!
Sen var min äldsta och jag till Torp en sväng. Vilket väder..varmt men blåst en del.
Sprungit en sväng...skönt! Behöver rensa huvudet...

Ja så har jag haft en dust med en sköterska på Näl, igen! Har ngn ringt idag..och gett oss en tid för samtal. Nej, självklart inte!
Nu skall läkaren som går ronden i morgon, informera min pappa...sen får pappa el en sköterska informera min mamma och mej.
Känns så fruktansvärt..att jag..vet. Men kan inte säga ngt..el kan klart jag kan. Men anser inte att det är mitt jobb, att informera mina föräldrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0