Vilken underbar dag!...forts...

Startade dagen med att tvätta..sen när jag kom upp från tvättstugan hade jag besök! Kändes så ovant att komma in i lägenheten...och där satt redan någon och läste GP...så mys! Blev en snabbfrukost! Jobbet kallade..:)
Sedan har bl a mina föräldrar varit här på fika, min mor har opererat sitt ena öga idag. Sen kan jag säga, att jag tillbringat nästan hela dagen, på balkongen! Sååå underbart! Har varit riktig sommarvärme. Har fått lite färg i ansiket, vilket gör att jag känner mig mycket fräschare!

Har även fått en del sms...precis när jag hade bestämt mej, för att ge upp den biten...hihi Var väl på något sätt, tankeöverföring..:)

Har nu varit ute och gått kvällspromenad, med min yngsta älskade dotter! Vi gick strandpromenaden..det var sååå vackert. Man tittar ut över vattnet och ser den vackra Uddevallabron, blir riktigt lyrisk! Himlen, skiftade i vackra färger, och här där var det en stjärna. Vi har så mycket runt omkring oss, som är så vackert, men som man ibland varken ser eller tänker på!

Var lite skönt att komma in i värmen igen efter promenaden. Efter en varm dag, så var kvällen nu, faktiskt riktigt kall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0