14:e dec.......forts....

Vaknat först 02.40...undra vad det är som gör att jag vaknar...mitt i natten...kände mej ganska pigg....otroligt!

Somnade om och vaknade 07.00.....

Upp och fixade frukost...älskar detta med frukost i lugn och ro...trots att klockan inte är så mycket på morgonen!

Kallt...var -10 c när jag gick upp, nu ungf -7 c. Mulet..ser faktiskt ut som om det skulle kunna komma några snöflingor.

Sitter och lyssnar på julmusik..under tiden som jag skriver...älskar verkligen denna tiden på året!
Vill ha Jul...NU!...av många olika anledningar....

Om en stund skall jag ut på stan och träffa Helene..skall även passa på att posta julkorten...samt leta lampor...ha ha.

Sen i em, städa av lite.......

Var rädda om er och ha en bra dag!


Efter fikat tidigare idag, gick Helene och jag en sväng på stan...inga lampor...:(
Får åka tillbaka till Överby nu ngn dag.

När jag sen kom hem städade jag..alltid skönt när det är gjort!


Tänk så mycket jag funderar på saker och ting ibland....
Just nu funderar jag på...varför vissa människort inte kan glädjas...när andra mår eller har det bra?

Jag gläds verkligen..med andra! Kan det bero på min positiva livssyn..och att allting ordnar sig..alltid till det bästa?!

Därför har jag så svårt att förstå när ngn inte gör det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0