15:e dec.....forts....

Grått och trist idag.....

Var meningen att Anneli skulle kommit på fm...men blev inte så. Ev kommer hon senare i em.

En slappar morgon...inte gjort spec mycket. Kan vara skönt det också ibland.

Om en stund skall jag ut och luncha med Yo.

Hur kan man sakna...och längta efter en människa så som jag gör......känns som om jag skall slitas i stycken...låter ju inte klokt..men så är det......:(

Båda vi har börjat nedräkningen tills vi ses nästa gång....undra vad det kan bero på...?..kär...förälskad..el... ♥

Helt otroligt..hur man helt plötsligt...träffar ngn och så faller bitarna på plats....känns..kanske....som om sista puzzelbiten..är på plats.....♥


Efter lunchen med Yo, som alltid är lika mysig!

Tänk älskade dotter...så mycket vi har att prata om...!

Åkte jag vidare till Torp.

Där träffade jag "bonus dottern" Anneli. Hon är egentligen inte min "bonus" men det har bara blivit så..att jag kallar henne det.
Vi bodde grannar tidigare (vägg i vägg) så vi umgicks en del...samt att jag är en del år äldre....så då kände jag mej ibland...som hennes mamma...ha ha....

Hur som helst...ett tag sedan vi sågs..men är alltid lika mysigt när vi träffas!!!

Nu skall jag kika lite på tv:n...ta en kopp kaffe och en macka.

Hoppas ni får en bra kväll...och var rädda om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0