18:e december.....

Ja, så är det snöoväder igen......
Snöar en hel del redan nu...skall tydligen göra det både idag och i morgon.

Går tillbaka lite till gårdagen...
Var hos arbetsterapeuten. Sista gången jag var där. Har ökat lite i rörlighet. Testade styrkan...först i hö hand...sådär....men styrkan i vä handen var urusel...gav nästan inget utslag alls...:(
 Rörligheten i tummen...kommer förmodligen inte att bli bättre.
Måste bara få upp styrkan och orken i handen...träna...träna...precis som jag gör..

Hade en såå mysig  kväll hos Boel som vanligt!!!

Blev bjuden bl a på ost och kex...mmm....och drack lite vin till det.

Fick även en liten julklapp....typiskt Boel!!! I paketet var det en ängel...så söt. Blev jätteglad......!!!!

Vad skall jag hitta på idag då...?

Skall ut på stan om en stund, handla lite och hämta min bilnyckel. Skall ev träffa Pia och ta en lördagsfika.
Hon kommer förmodligen hit sen ikv på lite glögg...mys!

Skall även gå upp på vinden och ta ner den stora granen...:)

Snart bara en vecka kvar.......längtar.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0