20:e december.....forts.......

VILL inte ha mera snö.....!!!!
Snöar som om...jag vet inte vad...ser inte längre min lilla bil på parkeringen...däremot ser jag en stor snöhög där den står!

Blir varken Göteborg eller Ikea idag.....ja ja...får strunta i julklappen därifrån då.....

Mening är ist att Josefine och jag skall åka till Överby sedan...men kan undra hur det blir med det.....

Inte nog med att snön vräker ner...det blåser som...tusan....

Nej...nu skall jag ner i tvättstugan och ta hand om min tvätt...

Ha en bra dag....och var rädd om dej!

Nästan slutat att snöa nu ikv...kommer bara ngn flinga, då och då....


Josefine och jag åkte till Överby vid 13....hemma igen strax efter 20....då hade vi även hunnit med Torp!!!

Har haft en så mysig heldag med Josefine...

Som vi har skrattat...har alltid såå kul tillsammans!!!
Älskar dej....♥

Handlat bl a mat...och smink....nästan klar med julklappen till......♥

Är såå trött...så det blir tidigt sänggående...

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0