21:a dec......forts....

Godmorgon!

Vaknade 06.00..kunde inte somna om, utan gick upp hämtade tidningen och gjorde frukost.

Idag är det kallt...nästan -16 c och kommer några snöflingor.
Skall tydligen bli ett riktigt oväder på torsdag....

Tittar på yr.no...och det skall tydl bli snö både torsd och fredag.

Idag skall jag luncha med Lisbeth och May-Britt, och sedan ev träffa Yo.

Senare i em skall jag till Laneberg och bästaste Karin.

Ha en bra dag och var rädda om er!

Brr idag har det varit kallt.....
Efter att lunchat..åkte jag till Torp. Handlat det sista i matväg inför julen. Tror jag...hihi

Sen åkte jag vidare till Laneberg. Såå mysigt!!!
Är som jag skrivit så många gänger förut...En lisa för själen att komma dit! Underbart!!!

Nu skall jag strax gå hem till Josefine...hon skall passa Philip och Elin en stund. Skall bli kul att träffa dom! Var ett tag sedan sist!
Blir inte så ofa nu för tiden, tyvärr.

Tiden bara rusar iväg...som vanligt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0