2:a advent......





Hade tänkt att jag skulle sova läänge idag. Men vaknade 06.30....låg kvar en liten stund. Innan jag gick upp hämtade GP och gjorde frukost.

Fick sådan lust sent igår kväll, att ta fram julsakerna, så det gjorde jag. Höll på att fixa tills sent i natt...:)










Sen i morse hängde jag upp julgardinerna i köket.

Idag är det grått står på 0 punkten...slaskar lite ser jag. Droppar från taken bl a. När jag nu tittar ut, så börjar det snöa, igen.

Idag har Yo och Pia, varit här.  Så vi har tagit en adventsfika. Mysigt....!

Nu har man en liten föraning om att det snart...är jul!

Annars tror jag att det blir en lugn söndag!

Önskar alla  en fin 2:a advent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0