2:a december......forts....

Igår satte jag upp min lilla mamma i bostadskö här i stan. Känns bra, att hon nu ville det. Allting blir så mycket lättare om hon flyttar hit. Sen tar det givetvis sin lilla tid att få en lägenhet, men nu är hon i kön iaf.

Inte riktigt lika kallt idag, "bara" lite drygt -7 c. Men ser faktiskt ut som om det skulle bli mera snö!

Idag är Yo ledig så vi skall ta en tur till Överby, var meningen att vi skulle åkt till Gbg och avslutat med Liseberg.

Men Josefine skall fixa håret, sen är Niklas ledig. Så då hittar dom säkert på ngt! Josefine åker ju till Sthlm i morgon och är där över helgen. Så då tycker jag att dom kan passa på att umgås.

Sen skall Yo tvätta och sälja sin soffa i em, så då är det bättre att ta en liten tur ist.

Liseberg samt även Ikea får nog bli nästa vecka el veckan därpå.

Liseberg är bara ett måste, denna årstiden...är helt fantastiskt!
Men är ju lite kallt...och jag som fryser så...hoppas att det kan bli lite varmare...:) nästa vecka.

Hoppas ni får en bra dag!


Yo och jag har varit på Överby, fikat och gått runt och kikat lite. Handlat lite, bl a en julklapp till min lilla mamma.

Sen hem och åt middag. Efter det träffade jag Josefine och Niklas på Cactuz.

Kunde inte låta bli..trots att det är ett tag kvar till jul.
Var på vinden och hämtade ner min lilla gran...pyntat den....:)

Har den i mitt sovrum...är såå mysigt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0