4:e advent.....forts.....




Så har jag då tänt det sista ljuset, i adventsljusstaken.
Helt otroligt att det är 4:e advent.

Idag var meningen att min lilla mamma skulle kommit. Men blev inte så.

Varför? Jo pga av vädret. Snöar ju som vanligt. Om än lite, just nu...men hon vill inte köra, i detta väglag, och det kan jag förstå!

Blir en lugn...och slapp dag.
Skall bara göra lite ostkaka...annars blir det lite tv-tittande och bara vara!
Behöver det ibland...men är såå svårt ioch med att jag är en rastlös person.
Behöver träna...:) på detta med att bara vara!

Ha en bra dag och var rädda om er!!!


Som det har snöat och gör....
Har världens snällaste granne....han skottade runt hela min bil förut...är såå tacksam för det!!
Bästa av allt...jag hade aldrig kommit på att fråga...utan han sa när jag kom ner till parkeringen förut.
Jag kan skotta runt din bil om du vill...
Men sa jag...det behöver du inte!!!
Klart att jag gör...du har ju ont i handen. Jättegulligt!!!!

Varit på Lejas en sväng med Josefine. Mys!!
Sen gick jag en sväng på stan, i snöyran och -7 c...Det var sååå mysigt!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0