Årets näst sista dag......

Känns konstigt...att detta året snart är slut.
Men en sak är säker...kommer inte att sakna 2010, överhuvudtaget......vilket fruktansvärt år!!!!

Hoppas verkligen att 2011 blir ett fantastiskt år!!!


Börjar med att visa vad jag fick i julklapp på annandagen.....





Så fina örhängen av Efva Attling...blev jätteglad! Precis min stil!

Ligger nu fint i sin låda...i min byrå...kanske att jag ngn dag...tar fram dom och börja använda dom.....


Idag har det varit en grå dag...och bara -4 c.

Fikade idag på fm med Karin på Lejas. Mysigt.

Sen hem...och åkte med Lisa till Torp...sen hem...så hämtade Älskade Josefine mej.
Vi åkte en sväng till Överby.

Tack Josefine för att du var med....behövde dej verkligen...när det blev som det blev!

Dessa sms.....säger då det....." tajmingen " var inte den bästa...synd att inte det kunnat vänta ett tag....ja ja..nog om detta.
 
Tar kanske fram min lilla ask...ändå...ngn dag.....provar örhängena, och ser om dom sitter bra......

Är iaf sååå tacksam att du var med!!!!

Lyssnar just nu på "Du är allt " med Sonja Alde´n...sååå vacker......!!!

Nu skall jag titta lite på tv:n.....

Hoppas att ni får en fortsatt bra kväll...!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0