Bättre idag.....forts......

Tänk hur förunderligt livet är...man hämtar sig ganska snabbt efter ett nederlag...även om det gör ont ända in i själen!

Bara att gå vidare, och fortsätta att tänka positivt...:)

Har två fantastiska döttrar! Men det vet väl alla vid det här laget.....

Kan inte nog säga, hur tacksam och glad jag är över att ha er....!

Skall nu ta ett djupt andetag...och gå vidare.....


Var uppe tidigt...skulle ha frukostmys och sedan lunchmys....men myset...hihi....har fått vinterkräksjukan...så av det blev det ingenting!

Ser ut att bli en fantastisk dag, med strålande sol och - 16c.

Skall om en liten stund åka till Laneberg...är ju min "lisa" för själen att komma dit och ladda batterierna...oavsett vad som än har hänt.
Är såå tacksam över detta ställe!

Ha en bra dag...och var rädda om er och varandra!!!!

Skriver mera senare idag.










Var så otroligt vackert..när jag kom till Laneberg....solen som sken och rimfrosten på björkarna...faktiskt lite magiskt!!

Fikat och pratat...skönt att ha dessa goda vänner.....

På em var jag på Cactuz med Josefine, sedan körde hon mej till Boel. Tackar för det!

Varit där och pratat och druckit kaffe.....detta fantastiska nätverk!!! Tack..ni är ovärderliga....♥


Tog en promenad hem..från Boel...så kallt...brr...-17 c när jag kom hem. Svårt att få upp värmen. Fryser fortf....

Fått sms...långa...både det igår...och även idag....

Skriver om detta ngn dag, när jag känner att jag orkar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0