Dan före dan......

Så var det då snart Julafton! Denna högtid som jag älskar mest av alla! Är så traditionsbunden.

Varit så kallt idag...runt -13 c och blåst....

Mor och jag varit en sväng på stan. handlat lite...fikat på Winerkonditoriet.

Sen hem...gissa om vi frös när vi traskade hemmåt!från Interflora....

Var en röd ros och ett kort...Tackar för det....:)

När jag kom hem..satt det i mitt dörrhandtag....

Grejat lite här hemma..bl a slagit in lite julklappar...lagt emellan tårtan..mor griljerat skinkan. Så senare blir det en skinkmacka..mmmm.

Nu dricker vi lite glögg!!! Ringt faster..trodde ev att hon skulle komma i morgon. Men det gör hon inte...bl a för kallt, tyckte hon.

Är en lugn och skön kväll. Ingen stress...underbart!!
Undra hur många som kan säga detsamma?!

Vet inte när jag bloggar nästa gång....så tills dess önskar jag alla
En riktigt God Jul. och var rädda om er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0