En vecka kvar.....

Tänk...om en vecka är det Julafton....hänger inte riktigt med....

Läste Josefines blogg sent igår kväll....är så fint...tårarna rann nerför mina kinder...behöver nog inte skriva mera...för jag tror att ni vet vad den handlar om...jag har länkat till hennes blogg....så det är bara att gå in och läsa....så förstår ni......


Kom inte in på bloggen här igår kväll...så därför blev det inget skrivit!

Tar det nu ist...:)

Efter att Anki varit här och fikat, träffade jag Älskade Josefine på Cactuz..är såå glad att jag har dej..och att vi har så mycket att prata om...och framför allt...att vi kan prata om allt!!!
Älskar dej av hela mitt hjärta!!!♥

Hade en fantastiskt trevlig kväll!
Började med lite glögg, pepparkakor och ädelost...mmm
Sen hade jag gjort en paj, med en röra av bl a ädelost och pepparkakor som jag fyllde skalet med. Såå gott...lite ost, kex och vin till det.....
Sen kaffe och fylld mandelmussla.....

Tackar ännu en gång för presenterna jag fick!
Är tyvärr, alltför sällan som vissa av oss ses...men tyvärr är det ju så...det är dessto roligare när vi ses!!!

Vilken dag det ser ut att bli...sol och fint..visst är det konstigt..igår plusgrader och regn...idag klart och - 13 c. Det varierar verkligen.

Idag skall jag till arbetsterapeuten, skall bli intressant och höra vad hon har att säga.
Så hur är det då med min tumme?
Värken har blivit bättre, men fortf stelt...lite orörlig..samt att jag varken har ork el styrka i handen...:(

Idag känner jag att jag har en vä hand. Grejade ju massor igår och det betalar sig dyrt idag...känner jag!
Men det är det värt...hihi.

Sen ikv skall jag hem till Boel, var ett tag sedan och det skall bli såå kul!
Tar en promenad dit..och sedan blir jag hämtad av Yohanna. Tackar!!!

Ha en bra dag och kväll, och var rädda om er.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0