Från glädje...tårar...till ilska.....!

Då var det dags att skriva om detta..."ämne"...el "ämne"...Anders heter han......som gjort att jag varit lite låg några dagar.

 Måste skriva om det nu...så jag lägger detta till 2010 och går in i 2011...med ett oskrivet blad!

Träffade denna man, för snart 1 månad sedan.
Första gången vi sågs...blev vi båda helt ställda...kändes såå bra...direkt...:)

Har träffats en del gånger under denna korta tid...trots att han bor drygt 30 mil härifrån.

Vi har umgåtts...ätit och druckit gott...varit på Jul på Liseberg...varit i Gbg och shoppat o s v.

Smsen jag har fått...har varit magiska....:)

Han har aldrig velat åka härifrån...berättat  om sina känslor...haft planer för vad vi skall hitta på...bl a när jag skall komma dit...osv....

Så kom annandagen...han kom...fick dessa underbara örhängen....åt och drack gott....
Måndagen var vi i Gbg...sen på kv..kom tjejerna med sina resp...så vi åt lite...Supertrevligt!

Han åkte kl 06.00 på tisd...för att hem och jobba...sen skulle han komma tillbaka på onsd kv...och stanna tills idag....
Lämnade kvar lite saker här....

3 tim efter att han lämnat här...fick jag ett sms....blev helt ställd...förstod ingenting...och gör fortf inte!!!

Sen har sms kommit...igår var det ett par av dom värsta sms...jag någonsin fått.
Som tur var...ännu en gång...så var jag nte ensam..utan Josefine var med.....

Hur kan en människa bli som förbytt...från en go...omtänksam...generös...ja..allt...
till ngn som man absolut inte förstår sig på.....såå elak...bl a...

Fick sms i morse...igen...det var lika mysigt...som ett par av dom jag fick igår...snacka om att vara ombytlig.....

Har varit låg...ett par dagar...men nu är jag ist förbannad.....

Säger bara det....våga dej inte i närheten av mej igen.....smicker osv....kommer du ingenstans med..längre.
Iaf INTE med mej!

Såå...nu har jag skrivit av mej lite....detta är bara en liten bråkdel...men känner att det räcker så.....


Lägger nu detta som sista blad...i min blogg från 2010.....


Hoppas på att min familj och jag får ett fantastiskt 2011!!

Vill även passa på att önska detsamma till er alla...och var rädda om er och varandra!



Kommentarer
Postat av: Josefine

Jättebra mamma! Du är värd det bästa! Älskar dig <3

2011-01-01 @ 03:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0