Fredag igen......forts......

Består veckan bara av måndag och fredag...? Känns så faktiskt!

Saknar dej....tanken slog mej i morse när jag låg i sängen......
Gjorde ont i hjärtat...när jag tänkte på att detta är första julen utan dej!

Du har ju alltid funnits där för mej...och nu är du inte där.
Ställde alltid upp för mej...körde och hämtade mej vart jag än skulle...hämtade hem alla mina saker när jag plötsligt stod utan bostad i Sthlm....
Då åkte du raka vägen från Småland, hem en sväng för att sedan sätta dej och köra till Sthlm.

Varför uppskattar man inte ngn när den är i livet...så mycket som man skulle. Man bara tar för givet att den personen alltid skall finnas där....
Sen en dag...så gör han el hon inte det längre....

Du är med mej varje dag...i tanken..men vill ju ha dej här....

Älskade pappa..saknar dej så!!!!

Nu på fm åker älskade Josefine till Sthlm. Hoppas du får en trevlig resa och en underbar vistelse i huvudstaden..:)

Nu är det strax dags att hoppa in i duschen. Skall träffa Malin och Julia om en stund.

Ha en underbar dag och var rädda om er, där ute!


Vad har jag då hittat på efter fikat...tja vi gick en sväng på stan...

Sen när jag kom hem..satte jag ihop pepparkakshuset....





Vet egentligen inte varför jag fixade det redan nu....
Hade inte tänkt att julpynta förrän vid Lucia...
Men kanske blir lite tidigare!

Ikväll skall jag hem till Pia...skall bli jättemysigt!

Så jag hoppas att ni får dels en fortsatt bra dag och även kväll!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0