Julafton......

Så var det då Äntligen Julafton!


I år var det mamma och jag som vsar själva och åt frukost. Kändes lite konstigt....

Vid 12 kom Yo, och sedan vid 13 kom Josefine och Niklas, på fika.






Sen efter det, delade yo ut våra julklappar.






Jag fick, pengar, presentkort på klippning, en tröja, och ett underbart halsband!

Tack!!! Så jättemycket för dessa julklappar!!!









Sen vid 16 kom Gund och Carina och då var det dags för julmaten!









Haft en mysig och lugn julafton!!!

Nu ikv åt. mor. Yo, Josefine och jag gröt...

Gissa vem som fick mandeln.....





Äntligen...fick jag..den!!!!!








Tack!! Älskade döttrar för julklapparna!!!

Älskar er, av hela mitt hjärta!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0