Julmånaden......forts.....

Tänk 1:a december.....i denna månaden är det mycket som händer....julpyssel...bak...godis...julklappar...lucia...tjejträff...och sedan sist men inte minst Julhelgen!!!!

Är så traditonsbunden...så det är helt otroligt...bara detta med att pynta...lyssna på julsånger...osv...

Trodde inte mina ögon idag när jag tittade på utomhus termom...-19.4 c...helt otroligt!
Är ännu en gång så vackert när jag tittar ut..himlen har en fantastisk färg...

Pratade precis med min lilla mamma. Hon har direktverkande el...finns det ngt som är så vansinnigt som just det!!!! Framförallt sååå dyrt..vilka räkningar.

Varit strömavbrott en stund...så nu har hon +14 c inomhus...fy tusan!!!
Så nu skall jag sätta upp henne i bostadskö här i stan!!!

Skall luncha med Åsa sedan, och efter det kommer Anki hit på fika. Idag blir det mandelmusslor med grädde och sylt...mmmm.

Har varit så kallt hela dagen, men nu är det "bara" -10 c.
Trevligt att träffa Åsa...och sedan som alltid, lika trevligt att träffa Anki!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Muuuuuums....det var så gott med "lilla MandelMusslan"....

Kram

2010-12-01 @ 17:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0