Lucia......forts.....

Sitter och ännu en gång lyssnar på " Kärleksvisan " med Sarah Dawn Finer.

Har tillägnat denna låten till en person.....


Tänk då var det redan Lucia....

Var uppe tidigt i morse och tittade på Lucia på tv:n.
Såå otroligt vackert....satt och åt frukost samtidigt och bara njöt!!!

Hade en så mysig eftermiddag igår med Yohanna och Josefine. Tänk så stolt jag är över dessa döttrar!!!

Älskar dom av hela mitt hjärta.......!


Ser ut att bli en ganska fin dag...härligt!

Så vad händer idag då..?
Skall hem till Anki sen...skall bli så mysigt!!!!

Återkommer här senare...

Ha en fantatsitsk dag och var rädda om er!



Varit hos Anki...sagt det förut och säger det igen! Så mysigt hon har det! God fika och alltid lika trevligt att ses!!!

Efter det hämtade jag upp Yo så vi åkte till Torp en sväng. Blev där bjuden på kaffe...Tackar för det!!!

Sen sprang vi Torp runt och letade efter lampor till min nya ljusstake....
Köpte ju bara sex lampor igår och skulle givetvis ha sju!!! Undra hur jag tänkte? El inte alls...ha ha.

Köpte några, men nix passade inte.....

Så nu är det jakt på lampor samt mistel....

Det senare tittade jag efter på Liseberg...men..nej inte där heller...:(

Ikv blir det till att slappa vid tv:n....skall titta på Svenska hjältar-galan.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tackar o bugar.....

Jag skall också titta på Galan....skall bli kul o jag kommer säkert att fälla en del tårar !!!

Ha en fortsatt bra kväll...

Kramen...

2010-12-13 @ 18:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0