Memento Vivere.....Kom ihåg att leva!

Vaknade 00.45 inatt...klarvaken! Strax därefter ringde Josefine...hon hade så ont i ryggen och mådde illa.
Åkte med henne till närakuten.
Det var en resa kan jag säga......snöat massor och inte plogat.....

Hon blev undersökt.....muskulärt...fick med...och order om att inte jobba..utan bara vila!

När vi inatt gick ut från akuten hade jag en konstig känsla..men visste inte varför..!?
Kom på det i morse....

Gick ungf den tiden ut från lasarettet...för exakt 7 månader sedan.

Ja du pappa...det var den natten när du tog dina sista andetag. Tänker på dej varje dag, du är konstant med i mina tankar..

Saknar dej så!!!!♥

Kom i säng vid 04.00....

Idag är det ca -9 c..mulet..men snöar iaf inte..just nu!

Om en stund kommer min lilla mamma. Hon har varit påväg hit, sedan i söndags..men vädret har gjort att hon inte har kunnat komma.

Har en liten fundering på...att vi efter att hon har klippt sig. Skulle ta en tur till Ikea....antar att det är flera än vi där...:)

Hoppas att nu får en riktigt bra dag och inte stressar för mycket! Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0