Snön föll.....

Passar bra nu...när den gör det utanför fönstret!

Men tänker inte på det....utan kan inte sluta lyssna på "Snön föll" med Peter Jöback.
Blir lika ledsen varje gång jag hör den nu....

Började ju med...att Josefine hade den i sin blogg för några dagar sedan.
Tänk...den passar så bra......är precis så jag känner just nu!!!

" Snön föll
och plötsligt kom tårarna
snön föll
jag saknar dig så
jag mindes den natten
när allting tog slut "


Idag har jag varit på stan med Pia, vi passade även på att luncha. Så mysigt!

Sen var hon här en sväng nu ikv på lite glögg.

För första gången på flera år har jag klätt granen. Det har annars varit Yos uppdrag. Men i år så gjorde jag det själv.









Nu skall jag titta klart på filmen " Välkommen till familjen " har en känsla av...att jag kommer att gråta en skvätt.

Önskar alla en god natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0