Tjejträff....

Ikväll är det dags igen....
Har blivit tradition, att ha tjejerna från jobbet här....strax innan jul. Så mysigt att ses!

Hade önskat att vi kunnat vara flera, men eftersom jag har ganska trångt så får jag dela upp träffarna! Lite synd...men så är det!

Idag kan man verkligen undra vad det är för väder...? Regnar...plusgrader....samt blåser som jag vet inte vad...
Skulle ju bli snöoväder idag..men här verkar det som om det blivit regn ist.

Så vad händer annars idag...?

Om en stund kommer Anki på fika..och sedan i em skall jag ev träffa Josefine.

Är sådant väder...så det är skönt att vara inne...

Undra...vad jag skall köpa i julklapp? Döttrarna är klara...bara lilla mammas julklapp som jag skall fixa på månd.
Skall bl a till Ikea då.

Sen har jag en julklapp kvar...♥ men har ingen aning... om vad jag skall köpa!?

Ha en bra dag och var rädda om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0