16:e juli....

Gick upp vid 09.00, åt frukost på balkongen. Mys....sen har det varit sol och moln...men nu under em...strålande sol. Ljuvligt!
Fikat lääänge med Maria på Lejas.
Sen har jag inte gjort så mycket..slappat på balkongen.

Hämtade Yo från jobbet, hade med kaffe...så vi satt på Smörkullen och diskuterade livet....
Pratade en del om Mr M...är väl tusan...att inte hjärta och hjärna kan vara överens!

Men kanske...kanske...blir dom överens om drygt en vecka....:)

Skulle varit ut med Ingrid och några av hennes vänner. Men mår så illa...av och till, av antibiotikan jag äter.
Inget kul att sitta på Butlers, med ett glas vin...och må illa.

Tog lite kort när Yo och jag var på Smörkullen...men anv min gamla tfn...och kan inte överföra bilderna till datorn...så irriterad!

Måste nämligen...lämna in min nya tfn..igen..blir tokig!!!
Skall snart ha en tfn...som jag kan smsa och ringa ifrån...ingenting annat!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0