2 månader sedan.....

Hur kan tiden gå så fort?

Idag är det två månader sedan min älskade pappa dog. Tanken slår mej ofta..tänk att vi aldrig mera skall träffas...min älskade pappa och jag. Känns så konstigt, har nog inte fattat det ännu.

Sista gången han var här hos mej...var på Påskafton och påskdagen. Vem kunde då tro...att det skulle vara sista gången han var här. Inte jag iaf....

Undrar hur lång tid...det skall ta, innan man förstår...allt det som hänt...?

I morse strax efter 08.00 kom Anneli...eller "bonus dottern" som jag säger, hit och åt frukost. Såå mys...var så länge sedan...Yo kom också en sväng, för att träffa henne.
Tycker att det är så synd att hon flyttat. Saknar henne verkligen.

Sen vid 11 gick jag ner till Lejas, där jag mötte upp Carina.
Kan inte minnas när vi träffades själv och fikade. Har så mycket att prata om...Tänk ännu en gång, att vissa kan man inte ha träffat på läänge...och sedan när man ses. känns det som igår!
Precis så, är det med oss!

Hem satt lite på balkongen.

Fick sms av Pia...hon var hemma...skulle städa...men jag kom med ett bättre förslag...
Så jag tog med en flaska vin och gick dit...som vanligt alltid..lika trevligt!!!

Skickat ett mail...till Mr M..att jag förväntar mej...blommor i morgon. Är 1 år sedan vi träffades.
Om jag får det...knappas troligt...om jag vill ha blommor...får jag nog köpa det själv!
Egentligen, skulle vi ju firat...men vad är det att fira...inte ngt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0