23:e juli...1 års dagen...

Tänk..nu har det gått ett helt år...och vi...el inte vi, utan Mr M har inte kommit ngn vart....
Hade på ngt sätt..hoppats att han skulle hört av sig idag, men icke....

Lägger ner detta nu...är med lite sorg.. och mitt hjärta och hjärna är fortfarande inte överens.. men inser att det aldrig kommer att bli som jag vill.
Så varför ödsla tid, när det ändå inte ger ngt!!!
Skall ta detta med honom när han kommer tillbaka från sem.

Idag var Mattias här en sväng, innan han skulle ut till kusten.

Annars har jag fixat lite här hemma.
På em träffade jag Josefine en sväng...vi satt ute på Lejas...men gud såå kallt och mulet, så vi fick gå in igen.

Hämtade Yo efter jobbet, så vi åkte till Snäckan, där även Josefine mötte upp. Satt ute i solen..men sen blev det kallt även där.
Yo berättade att hon, blir kallad för " Yokohama " av en kund. Ha ha...så det skall bli hennes nya smeknamn nu!!!

Frös när jag kom hem...så det blev tjocka sockar på...
Nu slappar jag i soffan och skall titta lite på tv:n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0